Sign in to follow this  
Followers 0

J.A.E 2017 Interested attendance list

46 posts in this topic

Hi all hope every one is well. Just a quick thread to see how may people are interested in attending this year ? anyone who isn't sure as they dont no anyone dont worry about that we are all a frendly bunch its looknig to be an awesome show gets bigger year on year. We always have a good turn out of awesome starlets me personaly am really looking forward to it this year ill start the list off.

1. Akyakapotter (Stand pass paid) x1
2. Rob Bower (Stand pass paid) x1
3. Rob H + Kat (Stand pass paid) x2

4. Hutchy (Stand pass paid) x1
5. Matt1878 (guardian of the bin) (Stand pass paid) x1
6. Morgey (resident drunk) (Stand pass paid) x1
7. Matthewep91v + other half (Stand pass paid x2
8. JoJo123 and Dom (Stand pass paid) x2
9. Nick and Hannah (Akers) (Stand pass paid) x2
10. Laura and Alex and little Warren. (Stand pass paid) x2
11. Socks & the g/f (Stand pass paid) x2
12. bluebear (is coming has no choice) (Stand pass paid) x1
13. York (Stand pass paid) x2
14. Funny onion (Stand pass paid) x1
15. Hair
16. Terry1.3GTT & sel (Stand pass paid) x1
17. -Shaun- (Stand pass paid) x2
18. DaveEp
19. DeBuGti (Stand pass paid) x1
20. Hou

21. Flaminsam (Stand pass paid) x2

22. PaulStarletSR (Stand pass paid) x1

23. *pete* (Stand pass paid) x1

24. Warren & Sophie (Stand pass paid) x2

25. Jamesreeveep91 (Stand pass paid) x2

26. Tom (Stand pass paid) x1

27. Sparkeythestarlet (Stand pass paid) x1

28. blutto (Stand pass paid) x1

Cheers nick :)

Remaining Stand Passes 13

Share this post


Link to post
Share on other sites

my mate wants to go for his stag do, and everyone has got a type r so hes got us tickets on the type r owners stand so i will have to give the starlet stand a miss this year im afraid and go in my dc2.


Share this post


Link to post
Share on other sites

my mate wants to go for his stag do, and everyone has got a type r so hes got us tickets on the type r owners stand so i will have to give the starlet stand a miss this year im afraid and go in my dc2.

aww man thats no good lol

cheers nick :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

With or without the Starlet we're going to try and get!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me and Dom (he came last year in white mx5)

Nick and Hannah (Akers)

Laura and Alex and little Warren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aww man thats no good lol

cheers nick :D

I know mate have to go with the honda boys this year. i might call in for the usual cider though :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

I know mate have to go with the honda boys this year. i might call in for the usual cider though :D

no cider for me this year im not allowed to drink to close to my son being born lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no cider for me this year im not allowed to drink to close to my son being born lol.

ahahhhhhh ffs mate lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Your still brewing tho?

yes i am now but only going to do one this year.

ahahhhhhh ffs mate lol.

im just being silly of course im gonna be smashed sod it haha :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

yes i am now but only going to do one this year.

im just being silly of course im gonna be smashed sod it haha :)

hhahhahahahahha :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'll be there, especially since I haven't made any other shows this year


Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0